Grönan

Hej igår var jag och Catrin på Grönan skit kul asså har där till nio på kvällen men när vi skulle gå hem skulle vi bara åka radio bilarna så var en mamma som såg jätte orolig ut och Catrin fråga henne vad det var hon ba: vad är det ? Mamman ba: det är en kille som följer efter min son Catrin ba: nej det är lungt chilla bara sen efter typ två minuter så sa mamman det är han i hatten men Catrin sa lunga ner dig men sen
Så fråga han mig och Catrin ska vi köra upp en sak fattar du vad jag menar
Jag och Catrin ba: nej ..
Men sen höll han på med alla barnen och allt sen när vi satte oss i bilen så fick vi typ mörda blicken från han
Och då följde han efter oss med bilen sen när det var slut kuta vi efter min väska sen ut sen sprang vi till båten med han följde inte efter sen fy fan tänk bara på det när du är ute vad det finns för människor där ute men aja skulle bara säga det puss puss <33


Kommentarer
Postat av: Ohan

Jag fattar inte vad du menar med köra upp en sak. Snälla kan du inte förklara det !

2012-05-30 @ 21:02:52

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (säger inte till ngn)

URL/Bloggadress:

Vad skulle du skriva då?:)<3:

Trackback
RSS 2.0