Gästbloggar! :D

Heeej Wilmas läsare! Jag heter Sandra och jag och Wilma är skit bra kompisar! Älskar er Wilma och Tillan! <333
Men Wilma måste blogga mer. Hon har inte bloggat idag. Det har Tillan gjort. Men men. Jag hoppas att ni gillar Wilmas blogg för jag tycker att den är jätte fin och så.
Lite om mig: Jag heter Sandra som sagt. Och jag har en blogg som heter http://nasses.blogg.se/. Och den får ni gärna besöka. Jag spelar handboll och gjort det i snart 8 år. Jga har känt Wilma sen i 5 tror jag. Wilma och Tillan är några bland mina bästa vänner. Jag är 12 år och fyller år om några dagar. 12 april. Jag älskar verkligen big brother och jag tycker att Annica ska vinna.
Ja de var de om mig. Här kommer en biiild på mig! 
hejdå från mig och GLAD PÅSK PÅ ER! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (säger inte till ngn)

URL/Bloggadress:

Vad skulle du skriva då?:)<3:

Trackback
RSS 2.0